کد خبر: ۹۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۶
مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!

عکس| اشتباه عجیب سرمربی تیم ملی در اینستاگرام!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مریم آزمون با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که تیم ملی زنان استرالیا به فینال جام جهانی راه یافته است!

درحالی که ظهر امروز، تیم ملی زنان استرالیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل فرانسه راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان شد، مریم آزمون در یک استوری اینستاگرامی با انتشار پستی از صفحه فیفا اعلام کرد که “رقیب ایران فینالیست جام جهانی شد”

تیم ملی زنان ایران در مرحله دوم مقدماتی المپیک پاریس، در گروه اول با تیم‌های استرالیا، فیلیپین و چین تایپه هم‌گروه است و این مسابقات از چهارم آبان ماه به میزبانی استرالیا آغاز خواهد شد.

گفتنی است که استرالیا روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۳:۳۰ در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان به مصاف سوئد خواهد رفت.

1908657
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: